Jungheinrich combineert de waarden van een familieonderneming met de dynamiek van internationale groei. Ons bedrijf begon in 1953 in Hamburg. In 1964 ging de Nederlandse vestiging van start. Jungheinrich Nederland is al tientallen jaren een gewaardeerd onderdeel van een bijzonder concern met vestigingen in 42 landen. Daardoor kunnen bedrijven in praktisch de hele wereld gebruik maken van het beste in intralogistiek.
Wat hebben klanten aan ons?
Altijd zijn we op zoek naar nieuwe logistieke oplossingen. Onze innovatiekracht focussen we op onze producten, diensten en processen. Want het is fijn om dingen nog beter en efficiënter te maken. Bij Jungheinrich krijg je daar ook de tijd en de ruimte voor. Onze aanpak is proactief en echt gericht op de individuele klant. Het gevolg: plezier in ons werk, hoge klanttevredenheid en langdurige klantrelaties. Klanten weten dat zij kunnen vertrouwen op topkwaliteit, service en snelheid. Ze hebben een goeie aan ons. En dat laten ze ons ook voelen.
Dit zijn onze kernkwaliteiten
Complexiteit beheersbaar maken. Complexe vraagstukken doorgronden wij snel en buigen ze om naar een oplossing.
Gerichte oplossingen voorstellen. Ons portfolio van nieuwe en gebruikte producten/diensten is breed en geïntegreerd. De juiste combi voor de individuele klant zit er altijd bij.
Expertise en vernieuwing. Klanten die voor ons kiezen, moeten er terecht van uit kunnen gaan, dat ze hun partner door geen enkel ander bedrijf ter wereld wordt overtroffen.
Klantfocus en eigen passie. Techniek is onze passie, maar die doet pas ter zake als de klant goed mee kan werken. Kwaliteit én maatwerk. Altijd.
Nuttig is goed, maar zinvol is beter
Er zijn bedrijven waar weinig ruimte is voor een beetje gekkigheid op zijn tijd. Alles moet daar nuttig zijn. Elke dag, elke minuut. Bij Jungheinrich vinden we vooral, dat dingen zin moeten hebben. En ja, bijvoorbeeld een potje tafelvoetbal met collega’s, kan heel zinvol zijn. Daarom staat er zo’n tafel midden in het kantoor. Geef ruimte aan het kleine plezier dat een team kan beleven en kijk hoe groot de prestaties worden.