Hero

Sales

Hier werken onze Account Managers: collega’s die de relatie met onze klanten onderhouden en die samen met hen steeds op zoek zijn naar de beste logistieke oplossing. Dat betekent dat je enerzijds de belangen van bestaande klanten snel moet kunnen doorgronden om hen te adviseren over ons portfolio, en anderzijds dat je prospects tijdig herkent en hen weet te overtuigen van de kracht van ons merk. Heb jij een positieve drive en zie jij overal kansen om te verzilveren? Boek jij graag klinkende resultaten, het liefst in samenwerking met een professioneel team? Ben je gemotiveerd om een trouwe klantenkring op te bouwen en uit te breiden? Lees dan de verhalen van jouw toekomstige collega’s en laat je door hen enthousiasmeren!

Marco Roubos, Senior Account Manager

“Jungheinrich is groot, maar ik voel mij geen nummer.”
Geel bloed sinds september 2017

“Bij Jungheinrich verkoop je een tastbaar product. Wij hebben op alle vragen een antwoord, maar als Account Manager moet je goed doorvragen om tot een passende oplossing voor die ene klant te komen. Dat leer je ook tijdens de trainingen: de juiste vragen stellen en goed luisteren. Jungheinrich is natuurlijk een groot bedrijf, maar ik voel mij nooit een nummer. Dat familiegevoel merk je meteen als je binnenkomt. We zijn allemaal trots op het bedrijf en op de goede producten die wij verkopen. Ik werk vanuit huis, ben veel onderweg in mijn eigen gebied, maar ben toch steeds in contact met mijn collega’s om zaken te organiseren en te weten wat er bij hen speelt. Langzamerhand loopt mijn agenda vol met afspraken en bezoeken, waarbij ik heel goede ondersteuning krijg vanuit de binnendienst. Dus voor al het aanstormend talent: ga in gesprek met Jungheinrich! Je bent koning in je eigen gebied en je komt overal. Dat maakt deze functie enorm dynamisch.”

Stef Linssen, Senior Account Manager

“We hebben alles zelf in huis en dat maakt ons uniek.”
Geel bloed sinds mei 2015

“Ik werk nu al een paar jaar bij Jungheinrich en ik leer nog iedere dag. Vanuit mijn functie ben ik baas in mijn eigen rayon en heb ik enorm veel vrijheid. Dat betekent echter ook dat je over de discipline moet beschikken om je werk te organiseren. Ook inlevingsvermogen is belangrijk, zodat je het totaalplaatje voor de klant snel kunt visualiseren. De trainingen en bijscholingen helpen daarbij en daarnaast werk ik ook veel samen met onze productspecialisten. Wij hebben alles zelf in huis en dat maakt ons uniek. Klanten willen ontzorgd worden, en met één aanspreekpunt kun je dat snel en gericht regelen. De verkoopresultaten zijn leidend, maar nog belangrijker is het dat je je blijft ontwikkelen. Zelfs als starter of als schoolverlater krijg je hier de kans om jezelf te bewijzen, met alle doorgroeimogelijkheden van dien. Je zou hier 24/7 kunnen doorwerken, maar het is de kunst om hierin de balans te vinden. Dat lukt door je laptop regelmatig open te klappen en ook weer op tijd dicht te doen. Leren, jezelf ontwikkelen en daardoor steeds beter worden: dat is top.”