Hero

Office

Onder de binnendienst vallen alle afdelingen die de interne organisatie vormgeven en ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan HRM, Finance, Marketing, Support en ICT. De mensen die hier werken, hebben veel contact met de andere afdelingen, omdat zij verantwoordelijk zijn voor het reilen en zeilen van ons bedrijf. Zij zorgen dat aan alle randvoorwaarden wordt voldaan om succesvol te zijn. Ben jij een professionele spin-in-het-web die een hekel heeft aan losse eindjes? Wil jij het merk Jungheinrich uitdragen en jouw collega’s ondersteunen om dat optimaal te doen? Maak dan kennis met de collega’s die jou al zijn voorgegaan!

Jelisa Gujina, Medewerker Sales Support

“Ik draaide meteen volledig mee en daar ben ik trots op.”
Geel bloed sinds oktober 2017

“Als Medewerker Sales Support moet je nauwkeurig werken en sociaal zijn. Je hebt veel contact met Account Managers, klanten en ook met andere afdelingen. Dat betekent dat je goed moet kunnen schakelen. Geen dag is hetzelfde, en in die dynamische omgeving kom ik helemaal tot mijn recht. Wat ook helpt, is dat het inwerktraject ontzettend goed georganiseerd is. Ik heb dat nog nooit zo meegemaakt. Je maakt kennis met iedereen en ze staan allemaal klaar om je vragen te beantwoorden en je verder te helpen. Die behulpzaamheid hoort echt bij Jungheinrich. Na twee maanden mocht ik zelf een nieuwe collega inwerken en toen pas merkte ik hoeveel ik al wist en hoeveel mensen ik kende. Ik draai volledig mee daar ben ik trots op. Jungheinrich is een familiebedrijf en dat heeft een positieve invloed op de sfeer. Er is bijvoorbeeld veel aandacht voor de balans tussen werk en privé. We hebben flexibele werktijden, en als ik een privé afspraak heb, is het doorgaans geen probleem om vrij te vragen. In overleg met je collega’s is er heel veel mogelijk, maar die flexibiliteit wordt uiteraard van iedereen gevraagd. 

Maikel Reumkens, Rental Coordinator

“Dit bedrijf is goed voor zijn mensen.”
Geel bloed sinds maart 2017

“Toen ik hier nog maar net werkzaam was, zeiden mijn collega’s dat het al veel langer leek. Daar ben ik best trots op, want het zegt iets over mijn aanpassingsvermogen en ook dat ik goed bij deze organisatie pas. In deze functie coördineer ik de huurtrucks en een groot deel van de demoaanvragen. Na mijn eerste bakkie koffie werk ik systematisch alle aanvragen af, stuur het transport aan en maak werkorders. Ook houd ik mij veel bezig met technische vraagstukken die bij mijn collega’s en in de werkplaats spelen. Mijn technische achtergrond komt hier dus goed van pas. Typerend voor Jungheinrich is de behulpzaamheid naar elkaar toe. Het bedrijf is goed voor zijn mensen, de persoon is belangrijk. Als monteur heb je hier een top plek qua opleidingsmogelijkheden, maar ook voor startende jongeren liggen er volop kansen. Jungheinrich is gericht op de toekomst en staat altijd open om daarover het gesprek aan te gaan.” 

Marloes Hoff, Management & Project Assistent

“Kijkend naar de groei van Jungheinrich, ben ik hier zeker nog niet ‘uitgeleerd.“ 
Geel bloed sinds juli 2015

“Ik werk momenteel als Management & Project Assistent, maar ik ben in 2015 begonnen op de afdeling Sales Support. De collega’s zijn leuk, het is gezellig en we hebben goede arbeidsvoorwaarden. Ik heb bijvoorbeeld de mogelijkheid gekregen om een hbo-opleiding te volgen en heb deze inmiddels afgerond. Kijkend naar de groei van Jungheinrich, ben ik hier zeker nog niet ‘uitgeleerd’. Als Management & Project Assistent ondersteun ik onze Managing Director en ons managementteam. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor uiteenlopende projecten, zoals interne events.”

Felicia Sewdien, Medewerker Debiteuren

“Op mijn eerste dag voelde het al als een warm bad.”
Geel bloed sinds februari 2017

“Toen ik de vacature zag, dacht ik eerst: ‘Heftrucks, heb ik daar iets mee?’ Wat mij echter aansprak, is dat Jungheinrich een groot, bekend bedrijf is met voldoende doorgroeimogelijkheden. En ik moet zeggen: het bevalt me erg goed op de afdeling Boekhouding. Op mijn eerste dag kreeg ik een rondleiding en dat voelde gelijk al als een warm bad. Inmiddels heb ik een vast contract, omdat ik heb laten zien dat ik dingen snel oppak. Vanuit de binnendienst hebben we veel contact met de andere afdelingen. Bij Jungheinrich heerst nog echt een familiesfeer. Je wordt goed beloond en daardoor ben je bereid om een stapje harder te werken. Naar ideeën wordt serieus geluisterd en alle input wordt gewaardeerd. Als mensenmens vind ik dat erg belangrijk.”

Gert-Jan van Engelen, Serviceplanner After Sales

“Kunnen is belangrijk, maar willen nog veel meer.”
Geel bloed sinds 1995

Toen ik de advertentie in 1995 in de krant zag dacht ik gelijk: dit past bij mij. Gelukkig denk ik dat na al die jaren nog steeds. Als planner ben ik de schakel tussen klanten en monteurs. Externe klanten benaderen ons, maar ook interne klanten zoals de huurafdeling, de occasionafdeling of de Account Managers. Ik plan dan de monteurs in, zodat zij op locatie de gewenste aanpassingen, reparaties of afstellingen kunnen doen. Het mooie vind ik dat de dag altijd weer anders loopt dan verwacht. Daardoor ben ik steeds meer in oplossingen gaan denken. De klant vertelt het verhaal en ik moet het kunnen visualiseren en vertalen naar de juiste informatie voor de monteur. Omdat ik hier al zo lang werkzaam ben, kan ik Jungheinrich het beste omschrijven als een leuk en gezellig dorp. Iedereen zegt elkaar gedag, heeft elkaar nodig en weet elkaar te vinden. Het is een solide bedrijf, dat zelfs tijdens de crisisjaren vertrouwen bleef hebben. Iedereen met ambities en capaciteiten vindt hier een goede plek. Kunnen is belangrijk, maar willen nog veel meer.” 

Monique van der Holst, Service Administration Support

“Naar mijn inbreng is serieus gekeken.”
Geel bloed sinds augustus 2017

“Samen met mijn collega’s doe ik de administratieve afhandeling van de coördinatie en beheren wij de mailbox. Als er bijvoorbeeld storingen binnenkomen, zetten wij die uit naar de verantwoordelijk collega. Daarnaast verwerken we alle weekstaten en servicerapporten van monteurs. Omdat we nog een vrij nieuwe functie hebben, zijn we soms nog een beetje zoekende, maar onderling wordt dat goed geregeld. Op de afdeling heeft iedereen zijn specialisatie, zodat we goed kunnen focussen en alles gestroomlijnd verloopt. Tijdens mijn inwerkperiode leerde ik niet alleen mijn eigen afdeling kennen, maar ook de andere afdelingen. Ik vind het goed dat Jungheinrich daar waarde aan hecht. Er komt ontzettend veel op je af, maar daarin worden we goed begeleid. Het leuke aan deze functie is dat ik er vanaf de start bij betrokken ben. Met mijn verse blik heb ik ook inbreng kunnen geven. Daar is serieus naar gekeken, waardoor ik me echt gewaardeerd voel. Het is hard werken, maar dankzij de afwisseling en de enthousiaste sfeer voel ik me erg thuis.” 

Wendy Bontje, Service Office Manager

“Een dag niet gelachen, is een dag niet gewerkt.”
Geel bloed sinds augustus 2010

“Als officemanager coördineer en assisteer ik de backoffice van de afdeling After Sales. Daar vallen onder meer het secretariaat, de facturatie, de receptie, de contractverwerking en de afdeling trainingen onder. Daarnaast ondersteun ik het wagenparkbeheer. Mijn werk is dus heel afwisselend en dat vind ik leuk. Op hectische dagen kijk ik waar de prioriteiten liggen en spring ik bij waar dat nodig is. Doordat wij ons trainingsaanbod hebben uitgebreid, ben ik de afgelopen  jaren zeer druk geweest met nieuwe processen en grote projecten voor de afdeling trainingen, maar eigenlijk werk ik samen met álle afdelingen. Ik denk dat ik iedere collega van Jungheinrich Nederland wel eens aan de lijn heb gehad. Het klinkt misschien als een cliché, maar ik vind het heel belangrijk om het naar mijn zin te hebben op mijn werk. Met mijn collega’s hebben we een gezellig, hardwerkend en collegiaal team neergezet. Een dag niet gelachen, is een dag niet gewerkt: dat motto zegt alles over de goede werksfeer bij Jungheinrich.”